Monday, February 20, 2012

HALIM NAPI DILANTIK DUTA PRODUK

 Mohd Halim (kiri) dan Muhammad Faisal menunjukkan pewangi Red Perfume yang sudahpun berada di pasaran negeri ini, baru-baru ini.

KOTA BHARU – Bekas penjaga gol Kelantan dan kebangsaan, Mohd Halim Napi dilantik sebagai duta produk pewangi berjenama Red Perfume yang dilancarkan baru-baru ini.

Mohd Halim, 41, mengakui keterujaannya apabila dipilih selaku duta produk tersebut setelah mengambil keputusan bersara daripada lapangan dunia bola sepak yang diceburinya selama 19 tahun penghujung tahun lalu.

“Selepas bersara daripada dunia bola sepak kira-kira dua bulan lalu, saya ditawarkan di lantik sebagai duta dan tanpa berfikir panjang saya terus bersetuju kerana begitu yakin dengan produk ini.

“Saya pernah mencubanya dan terbukti ia sesuai digunakan oleh semua lapisan umur. Malah ia dijual dengan harga berpatutan selain kualitinya setanding dengan pewangi lain yang terdapat di pasaran,” katanya.

Beliau berkata demikian dalam sidang media selepas menandatangani perjanjian sebagai duta produk tersebut di Kota Bharu, baru –baru ini. Hadir sama ialah Ketua Pegawai Eksekutif Red Perfume Enterprise, Muhammad Faisal Othman.

Red Perfume merupakan produk keluaran syarikat bumiputera yang beribu pejabat di Nibong Tebal, Pulau Pinang dan didatangkan khas dalam lima wangian iaitu Dunhill, Valentino Gold, Polo Sport, David Beckham dan Adidas Edisi Istimewa.

Mengulas mengenai pemilihan Mohd Halim sebagai duta produknya, Muhammad Faisal menjelaskan ia dilakukan setelah pihaknya melihat bekas penjaga gol The Red Warriors itu masih mempunyai aura tersendiri meskipun sudah bersara daripada bidang bola sepak

Sementara itu, Muhammad Faisal berkata, pewangi Red Perfume yang dipasarkan oleh syarikatnya diimport dari Perancis dan dikategorikan gred A daripada segi pembuatannya.

“Harga sekotak pewangi yang mengandungi lima pati wangian tersebut ialah RM45. Ia tidak mengandungi alkohol selain tahan lebih lama. Produk ini baru sahaja berada di lancarkan dan kita berharap dapat menembusi pasaran di negeri ini.

“Kita juga turut mengalu-alukan orang ramai yang berminat untuk menjadi pengedar bagi memasarkan produk pewangi ini dengan menghubungi terus pihak kami,” katanya.

Menurut Muhammad Faisal, orang ramai yang berminat untuk menjadi pengedar produk ini boleh melayari laman sesawang redperfumesmen.blogspot atau menghubungi beliau sendiri di talian 013 – 953 9535.

1 comment: