Thursday, April 28, 2011

YAKIN KUTIP MATA PENUH

Mohd Yusri Ismail

KOTA BHARU – Skuad Piala Presiden Kelantan dijangka tidak menghadapi masalah untuk mengutip tiga mata penuh apabila turun menentang Perlis di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu petang ini.

Penolong Pengurus Pasukan, Mohd Yusri Ismail berkata, beliau begitu optimis pasukan yang terkenal dengan jolokan ‘The President Warriors’ itu tidak mahu mengecewakan harapan penyokong setia seterusnys mengutip tiga mata ditempat sendiri.

“Kelantan kini ditangga kedua carta liga kumpulan A dibelakang pendahulu liga, Sabah dengan mengumpul 28 mata dan kita sebenarnya kekurangan satu perlawanan. Peluang untuk menjadi juara kumpulan cukup cerah namun saya tidak mahu memikirkan lebih lanjut perkara itu,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian, semalam.

“Tumpuan kita ialah untuk mengalahkan Perlis seterusnya mengutip tiga mata petang ini. Perkhabaran baik apabila semua pemain kita bebas daripada masalah kecederaan dan penggantungan perlawanan. Pemain tengah, Nicholas Chan (Meng-Jin) juga dijangka kembali berada didalam kesebelasan utama pemain setelah menjalani penggantungan satu perlawanan tempohari.

“Malah saya melihat pemain-pemain lain juga begitu bersemangat untuk mempamerkan prestasi memberangsangkan setelah rakan mereka, Muhd Izuan Salahuddin menunjukkan aksi membanggakan setelah diserap ke pasukan Liga Super Kelantan baru-baru ini. Saya fikir ini merupakan satu persaingan yang sihat dalam kalangan pemain muda Kelantan,” katanya.

No comments:

Post a Comment