Monday, September 20, 2010

JANJI SAINGAN SENGIT - HUSNI

HUSNI MD YUSUF

KOTA BHARU – Pengurus pasukan KL Plus FC, Husni Md Yusuf  menyifatkan pertemuan Kelantan menentang KL Plus FC menjanjikan satu pertembungan yang menarik setelah kedua-dua pasukan kini kembali bangkit mempamerkan peningkatan setelah mengharungi dua perlawanan dalam peringkat kumpulan TM Piala Malaysia.

“Kita tetap akan berusaha memberikan tentangan sengit walaupun menyedari Kelantan merupakan pasukan yang kuat lebih-lebih lagi beraksi di gelanggang sendiri,” katanya kepada Sinar Harian sejurus tiba di Kota Bharu semalam.

“Dalam kempen Piala Malaysia, apa-apa pun boleh berlaku. Dan kami telah buktikan apabila mampu mengikat keputusan seri dengan juara bertahan, Negeri Sembilan di Paroit tempohari.

“Pemain kami telah bangkit mempamerkan persembahan yang baik ketika menentang Negeri Sembilan. Memang kita kecewa setelah tewas kepada Selangor PKNS FC dalam perlawanan pembukaan lalu, tetapi itu tidak mematahkan semangat pemain kita bagi memberi saingan dalam kempen Piala Malaysia kali ini.

“Moral semua pemain berada dalam keadaan baik, lebih-lebih setelah kita mencatatkan keputusan seri .dengan Negeri Sembilan. Saya berharap, para pemain saya dapat mengekalkan momentum kecemerlangan dalam perlawanan malam ini.

Menurut Husni, apa yang lebih menggembirakan, semua pemain pasukannya bebas daripada kecederaan dan juga peggantungan perlawanan.

“Jurulatih, Janos Krecska sudah pasti mempunyai banyak pilihan untuk menyenaraikan kesebelasan terbaik bagi menghadapi asakan pemain Kelantan dalam perlawanan ini,” katanya.

Sementara itu, Pegawai Media Kafa, Wan Badri Wan Omar berkata, tiket perlawanan bagi perlawanan membabitkan Kelantan menentang KL Plus FC akan mula dijual tepat jam 10 pagi ini.

“Bagi memastikan tidak berlaku kesesakan di pintu masuk stadium, semua pintu masuk bagi tempat duduk terbuka akan mula dibuka pada jam 6.45 petang,” katanya.

“Kita juga mengingatkan kepada semua penyokong mendapatkan tiket seawal yang mungkin dan membeli terus dikaunter tiket stadium tanpa melalui orang tengah,” katanya.

No comments:

Post a Comment