Wednesday, May 19, 2010

Kafe TRWS@KTC bakal dirasmikan 21 Mei ini

Tan Sri Annuar Musa bergambar dihadapan kafe The Red Warriors Station@KTC

KOTA BHARU – Kewujudan Kafe The Red Warriors Stations@KTC satu lagi mercu tanda baru Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) bagi mendekatkan diri dengan peminat bola sepak Kelantan bersesuaian dengan Tahun Bola Sepak Kelantan (TBSK) 2010.

Kafe yang dinamakan The Red Warriors Stations@KTC itu terletak di bangunan Pusat Perdagangan Kelantan bakal menjadi medan himpun temu diantara peminat bola sepak dengan pemain bola sepak Kelantan.

Pengerusi Merchandise dan Outlet Kafa, Azlan Mohd Yusoff berkata, kafe The Red Warriors Stations@KTC itu akan dirasmikan oleh Menteri Belia dan Sukan, Dato’ Ahmad Shabery Cheek pada 21 Mei ini jam 11 malam bertempat di Pusat Perdagangan Kelantan (KTC), Kota Bharu.

“Kafe ini akan beroperasi sepenuhnya bermula pada 22 Mei dan kita berharap peminat bola sepak Kelantan dapat memberi sokongan diatas pembukaan rasmi kafe ini,”katanya sewaktu dihubungi Sinar Harian semalam.

Azlan berkata, peminat bola sepak Kelantan juga berpeluang mendapatkan pelbagai produk Warriors keluaran Kafa seperti jersi, beg, pemegang kunci yang dijual pada satu sudut dalam kafe itu.

"Disamping pelbagai produk keluaran Kafa, kafe ini juga menyediakan pelbagai jenis minuman dan makanan seperti kebab citarasa dari negara Maghribi dengan harga yang berpatutan.

"The Red Warriors Stations@KTC merupakan satu tempat yang sesuai untuk pelbagai lapisan peringkat umut mahupun keluarga bersantai sambil menonton perlawanan bola sepak melalui skrin besar disini,” katanya.

The Red Warriors Stations@KTC dilengkapi ruang yang luas dan berhawa dingin disamping turut dilengkapi kemudahan empat unit televisyen LCD bersaiz besar. Skrin besar turut dipasang bagi memudahkan peminat bola sepak menonton sebarang perlawanan bola sepak termasuklah kejohanan Piala Dunia yang akan berlangsung tidak lama lagi. 

No comments:

Post a Comment