Monday, December 27, 2010

KAFA ADAKAN PEMILIHAN TERBUKA


Arif Hassan


Penolong Setiausaha Agung Kafa, Arif Hassan berkata, pihak Kafa menjemput pemain-pemain muda yang berbakat di negeri ini untuk mencuba nasib dalam sesi  pemilihan pemain tersebut.

“Sesi pemilihan akan bermula jam empat sehingga enam petang. Sesi pemilihan pertama akan diadakan selama dua hari bermula esok dan lusa bertempat di padang SMK Hamzah, Machang. Sehubungan dengan itu, mana-mana pemain berbakat terutama dari jajahan Kuala Krai, Gua Musang turut dialu-alukan untuk menyertai sesi pemilihan tersebut,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian semalam.

“Sementara sesi pemilihan kedua akan diadakan pada 30 dan 31 Disember ini di padang HUSM, Kubang Kerian pada waktu yang sama. Saya juga berharap kelab-kelab yang terbabit dalam Liga Antara kelab anjuran Pihak Kafa dapat menghantar sekurang-kurangnya lima pemain ke sesi pemilihan tersebut.

Menurut Arif, sesi pemilihan pemain tersebut akan dinilai oleh Panel Kejurulatihan Kafa yang akan dikendalikan oleh bekas pemain berpengalaman negeri ini, Zahasmi Ismail.

No comments:

Post a Comment